شما اینجا هستید

اخبار » استان لرستان از استان های پیشگام در جلوگیری از انحراف منابع اشتغال است

خرم‌آباد – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۲ طرح اقتصادی استان، مبلغ ۸۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش انتهاج ، علی آشتاب در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه جهت اطمینان از هدایت درست منابع پرداختی به واحدهای اقتصادی استان کمیته ویژه نظارت تشکیل شده است، اظهار کرد: برای جلوگیری از انحراف منابع اشتغال خوشبختانه لرستان از استان‌های پیشگام در این زمینه بوده است و از همان ابتدای کار کمیته نظارتی و بازرسی برای نظارت بیشتر بر تسهیلات پرداخت شده تشکیل شده است.

وی با اشاره به عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزا به طرح های روستایی و حمایتی استان افزود: ۱۲۴ میلیارد تومان سهم اختصاص یافته به طرح های حمایتی کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی استان بوده که تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۲ طرح اقتصادی با مبلغ ۸۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان با اشتغال ۲ هزار و ۶۸۷ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش اشتغال روستایی تاکنون به یک هزار و ۱۵۶ طرح تسهیلات به مبلغ ۲۱۵ میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان با اشتغال ۵ هزار و ۲ نفر پرداخت شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان