شما اینجا هستید

اخبار » احداث ۲۳۵ واحد مسکن برای مددجویان استان مازندران

ساری – مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد مازندران از احداث ۲۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش با مشارکت بسیج سازندگی در سال جاری خبرداد.

به گزارش انتهاج ، علی مالدار با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه فی مابین بسیج سازندگی و کمیته امداد مقرر شد در سال جاری ۴۹۳ واحد مسکونی برای مددجویان در استان ساخته شود ، گفت : تاکنون ۲۳۵ واحد آن آماده تحویل است و مابقی نیز تا پایان سال جاری احداث و به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

وی افزود : هزینه اجرای ساخت این واحدهای مسکونی با مساعدت کمیته امداد، بسیج سازندگی،خیّران و آورده مددجو تامین خواهد شد و تمامی مراحل ساخت توسط بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران برای احداث وتحویل مسکن به خانواده ها انجام می شود.

مدیرتامین مسکن و ساختمان کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سهم کمیته امداد از هزینه ساخت این واحدهای مسکونی تامین شد ، خاطر نشان کرد : تا پایان هفت ماهه سال جاری توسط کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی ، مشارکت خانواده مددجویان و خیران ۲۳۵ واحد مسکن مددجویی ساخته شد.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد در تامین مسکن مددجویان تصریح کرد : طی هفت ماهه امسال ۵۴ واحد مسکن مددجویی در استان ساخته و یا خریداری شد و طی هفت ماهه سال جاری ۶۶۳ واحد مسکن مددجویی تعمیر و بازسازی شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان