شما اینجا هستید

اخبار » اجرای بیش از ۳ هزار برنامه در قالب ۷۰ عنوان در هفته دفاع مقدس

بجنورد – دفاع مقدس افتخارات بسیار زیادی را برای ما رقم زد و تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان ایران جدا نشد، این اتفاق باعث تجلی و افتخار کشور ما در دنیا شد.

به گزارش خبرنگار انتهاج سرهنگ حمید معین معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان شمالی اظهار کرد: دفاع مقدس، دفاعی بود که ریشه ی انقلاب در آن کاشته شد، در آن دوست و دشمن خود راشناختیم و اتحاد و همبستگی مان را به همه ثابت کردیم.

حمید معین تصریح کرد: این افتخارات باید چراغ راهی برای حفظ انقلاب، ارزش ها و آرمان های انقلاب در نسل جوانان باشد.

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه استان عنوان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس استان با عنایت و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده که در محوریت برنامه ها در ابتدای هفته دفاع مقدس رژه ی نیروهای مسلح و برنامه صبح گاه نیروهای مسلح، غبار رویی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تئاتر خیابانی، شب شعر و خاطره و بازسازی عملیات بازی دراز را در شهرستان گرمه انجام خواهد شد که تمام آحاد مردم می توانند از آنجا بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: هفته ی دفاع مقدس باز خوانی عظمت و قدرت یک کشور، فرهنگ ایثار یک کشور و یاد آور خون شهیدانی است که شهادت را به ذلت و خانه نشینی ترجیح دادند و از کشور دفاع کردند.

وی در انتها گفت: از تمامی مردم تقاضا داریم در برنامه های تدارک دیده شده حضور فعال داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان