شما اینجا هستید

اخبار » ۵۰ درصد منازل مسکونی شهر بجنورد به فاضلاب شهری متصل نیستند

بجنورد – رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بجنورد از عدم اتصال۵۰ درصد منازل مسکونی شهر بجنورد به شبکه فاضلاب شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتهاج؛ امیر فاطمی اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهری شهرستان بجنورد قریب به ۳۰ سال است که در دست پیگیری می باشد ولی تا به امروز ۵۰ درصد منازل مسکونی شهر بجنورد به فاضلاب شهری متصل نیستند.

فاطمی افزود: علت پایین بودن ضریب پوشش منازل مسکونی متصل به فاضلاب شهری ، عدم صدور مجوز از سوی دستگاه های نظارتی همچون شهرداری و مسائل بودجه ای این اداره می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: شهرک فرهنگیان و شهرک گلستان پارسال به شبکه فاضلاب شهری متصل شدند و برای امسال نواحی حاشیه شهر بجنورد همانند جوادیه با اعتبار ۴ میلیارد تومان به شبکه فاضلاب شهری متصل می شوند.

سد شیرین دره تامین کننده ۶۰ درصد آب شهری بجنورد

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بجنورد اظهار کرد : قریب به ۶۰ درصد آب شهر بجنورد از سد شیرین دره تامین می شود و چاه های آب با کیفیت کلاته نقی و ارکان نیز از سایر منابع تامین آب شهر بجنورد هستند.

وی افزود: تامین آب گلستان شهر با پمپاژ آب از شهرستان بجنورد صورت می گیرد و منابع آب شرق سپاه و شهرک امام خمینی نیز از چاه های آب با کیفیت کلاته نقی و ارکان تامین می شود.

اجرای طرح رینگ شمالی در راستای توزیع عادلانه آب

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بجنورد گفت: طرح رینگ شمالی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در جهت توزیع عادلانه آب در دست اجرا است اما با مشکلات تملک اراضی روبرو هستیم و با رفع این مشکلات، اجرای این طرح تسریع می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان