شما اینجا هستید

اخبار » اتاق بازرگانی یزد میزبان کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و دبیر کل اکو 
گروه : اخبار

یزد_ دبیرکل اتاق بازرگانی یزد از میزبانی سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و دبیرکل اکو در یزد خبرداد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، محمد سپهر دبیرکل اتاق بازرگانی یزد در نشست خبری استانداری یزد پیرامون سفر سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا به یزد، با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه اتاق بازرگانی یزد میزبان کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا  ACD و دبیرکل اکو، خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه هدف تحریم‌ها منزوی کردن ایران است، ارتباط با کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا ( ACD ) می تواند حضور و پویایی ایران در سطح بین الملل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت  تولید صنعتگران ایران ۲ و نیم برابر نیاز کشور می‌باشد، گفت: در تولید حتما ظرفیتی فراتر از نیاز کشور داریم و در بازدید سفرای ACD دیدار  با ۵۰ درصد بازار مصرف دنیا، فرصت بزرگی است تا ظرفیت های تولیدی یزد و ایران را مطرح و با آنها مشارکت کنیم.

سپهر عنوان کرد: جلسه اختصاصی با دبیرکل اکو خواهیم داشت و میزبانی اتاق بازرگانی یزد از روسای اتاق های بازرگانی کشور های عضو اکو در سال ۲۰۲۴ در این سفر برنامه ریزی خواهد شد.

دبیر کل اتاق بازرگانی یزد بیان کرد: در آستانه سفر سفرای کشور های عضو مجمع گفت و گوی آسیا و میزبانی از دبیرکل اکو، فراخوانی به صنایع استان ارسال کردیم تا مشکلات صنایع استان با کشورهای عضو اکو و ACD جمع‌بندی و روز ۱۷ اسفند با سفرای این کشورها در یزد مطرح شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان