شما اینجا هستید

اجتماعی » بوستان های منطقه یک شهرداری یزد روشن تر شد
گروه : اجتماعی , اخبار

یزد_  مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: عملیات تعویض و نصب پایه و چراغ بوستان‌ها و پارک‌های شهر یزد با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به اتمام رسید.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از شهرداری یزد،  سید علیرضا رسولی با تأکید بر ضرورت و اهمیت تأمین روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، زیباسازی سیما و منظر شهری و آرامش شهروندان، تأمین نور مناسب و روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری عملیات روشنایی اجرا شد.  وی تشریح کرد: در این پروژه‌ تأمین روشنایی برای پارک‌های ‌های دانش، کوچه بیوک، زنبق، اکو پارک و میدان عفت انجام گرفته است.

رسولی ادامه داد: تأمین روشنایی کوچه ۱۱ شریف، بوستان تل کسنویه، بوستان طبایی، پارک ابن سینا، بوستان بانوان، میدان حج و یادمان شهید گمنام، بوستان مطهری و بوستان فرهنگیان نیز از دیگر مجموعه‌های شهری بوده که در طی سال ۱۴۰۲ اجرا شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این پروژه شامل تعویض پایه و نصب چراغ‌های جدید ال‌ای‌دی بوده و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرا گردیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان