شما اینجا هستید

اخبار » آغاز فعالیت واحد تولید کننده ماسک در شهرک صنعتی بیدک

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار ماسک را دارد و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال میکند.
وی به نیاز جامعه به ماسک بهداشتی اشاره کرد و گفت : این واحد صنعتی ابتدا تولید کننده کیسه های پارچه ای بود که با ایجاد تغییرات ابتکاری بر روی دستگاههای خود ، توانسته ماسک بهداشتی تولید کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد:محصولات این واحد تولیدی از فردا توزیع میگردد.
سیاوش وحدت خاطر نشان ساخت : علاوه بر واحد صنعتی تولید ماسک در شهرک صنعتی بیدک ، هم اکنون یک واحد تولید کننده ژل ضدعفونی کننده مستقر در شهرک صنعتی جاجرم ، یک واحد تولیدکننده مواد شوینده مستقر در شهرک صنعتی اسفراین و یک واحد صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی کننده و شوینده در ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان مشغول به فعالیت هستند.
وی تاکید کرد : با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا و نیاز جامعه به ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده ، شرکت شهرکهای صنعتی در جهت حمایت از اینگونه واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام میکند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان