شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از ۲ تن سنگ معدن قاچاق

به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ۲ “مجید یگانه پور” با اعلام جزئیات این خبر گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند ،افزود : در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۴۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد ،خاطرنشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.
سرهنگ ۲ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۶۳میلیون ریال برآورد شده است ،تصریح کرد : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد واز شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان