شما اینجا هستید

اجتماعی » آغاز تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی و نوسازی در بجنورد

بجنورد – شهردار بجنورد از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی و نوسازی خبر داد.

به گزارش انتهاج، مهندس هادی زارعی با اعلام این خبر گفت: تمامی عوارض ساختمانی شامل تراکم، عرصه ورود به محدوده مشمول تخفیف ۳۰ درصد به شرط پرداخت نقدی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تخفیفات در مورد جرایم پرداختی کمسیون ماده ۱۰۰، کمسیون ماده ۷۷، نقل و انتقال، چک‌های سر رسید نشده، چک‌های برگشتی و پروندهای توافقی اعمال نخواهد شد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سال‌های گذشته و حال نیز از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد، افزود: شهروندانی که تاکنون فیش عوارض ساختمانی دریافت نکردند، می‌توانند با مراجعه به شهرداری دو مناطق و با دریافت فیش عوارض نوسازی و ساختمانی از این تخفیفات بهرمند شوند.

مهندس زارعی خاطر نشان کرد: تاریخ اجرای این تخفیف از امروز ۷ دیماه تا پایان سال جاری آغاز شده و از این رو شهروندان باید برای استفاده از این تخفیفات در مدت‌زمان یادشده اقدام کنند.

شهردار بجنورد یاد آور شد: شهروندانی که از تاریخ امروز ۷دیماه جاری تا پایان بهمن ماه اقدام به پرداخت عوارض خود کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی و از اول اسفندماه تا پایان سال نیز تخفیف ۲۰ درصد اعمال خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان