شما اینجا هستید

اخبار » آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان گلستان

گرگان – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج ، روح الله سلیمانی فرد با اشاره به اینکه به مناسبت دهه وقف ۱۲۸ عنوان برنامه را در سطح استان اجرا خواهیم کرد ، اظهار کرد : همچنین طی دهه وقف عملیات اجرایی ۱۰ پروژه جدید به مساحت هشت هزار و ۳۵۰ مترمربع و با هزینه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.

وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح این نهاد، افزود: ۲۸ پروژه در سطح هفت هزار و ۶۰۵ مترمربع با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۷۴۹ نفر روز افتتاح خواهد شد.

سلیمانی فرد با اشاره به اینکه ۳۱ پروژه به مساحت هشت هزار و ۶۸۰ مترمربع با هزینه ۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در دست اجرا است ، خاطر نشان کرد : ۱۲ درصد آن ها از اعتبارات دولتی و مابقی از کمک خیران و غیره استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: از پروژه های قابل کلنگ زنی می توان به ساخت موزه وقف در گرگان، احداث نیروگاه برق خورشیدی در جوار بقعه ملاعلی دانشمند در گنبدکاووس و همچنین ساماندهی زائرسرا، بازارچه، راه دسترسی و غیره بقعه خالدنبی در کلاله اشاره کرد.

سلیمانی فرد در خصوص اقدامات اوقاف در سال جاری نیز گفت: توزیع بیش از ۵۰۰ بسته حمایتی، حمایت از فعالیت های قرآنی، توزیع ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم بین سیل زدگان، توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی و لوازم خانگی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در مناطق سیل زده، آزادسازی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد و غیره توسط اوقاف استان انجام شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان