شما اینجا هستید

اجتماعی » آبرسانی به مناطق عشایری کشور در سال رونق تولید

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسفراین گفت: حمایت از عشایر و آبرسانی به مناطق عشایری به عنوان بخش مهمی از تولیدکنندگان کشور در سال رونق تولید ضروری است.
 دکتر علی لاریجانی در بازدید از سیاه چادرهای عشایر در حاشیه جشنواره ملی فرهنگی ورزشی عشایر کشور در مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین، اظهار داشت: امروز از نزدیک شاهد فعالیت های فرهنگی و اقتصادی عشایر بودم.
دکتر لاریجانی گفت: عشایر به این دلیل که سرمایه مهمی برای کشور هستند مورد توجه مجلس شورای اسلامی هستند و امسال با دستور مقام معظم رهبری اعتبارات قابل ملاحظه ای برای آبرسانی به مناطق عشایری در نظر گرفته شده است.
دکتر لاریجانی با قدردانی از زحمات عشایر کشور، تاکید کرد: عشایر بخش مهمی از تولید کشور هستند و امسال در سال رونق تولید وظیفه سنگینی برای حمایت این قشر زحمتکش بر دوش ما مسئولان است.

کشورهای اروپایی هنوز اقدامی برای حفظ برجام نکرده اند

رئیس مجلس شورای اسلامی در بجنورد گفت: تا کنون اقدام خاصی از سوی کشورهای اروپایی برای حفظ برجام انجام نشده است.
 دکتر علی لاریجانی در سفر دو روزه خود به خراسان شمالی با حضور در فرودگاه بجنورد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مهلت یک ماهه باقیمانده از اتمام حجت جمهوری اسلامی منتظر اثبات حسن نیت و اقدام عملی آنان هستیم.
دکتر لاریجانی در ادامه به سفر خود به استان خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: این سفر با هدف بازدید از فعالیت های آبادانی این استان است چرا که خراسان شمالی استان مهمی است که بابد پیشرفت های اقتصادی خوبی داشته باشد.
وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه اهداف خوبی برای گسترش فعالیت های اقتصادی دیده شده است و بنابراین از نزدیک با فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان خراسان شمالی دیدار خواهم داشت و شنوای مشکلات آنان هستم.
بیشتر بخوانید :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان