بجنورد – نائب رئیس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت: در جلسه علنی شورای شهر بجنورد تصویب شد که مکانی به نام سردار معزز سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شود.
به گزارش انتهاج، علیرضا باغچقی نایب رییس شورای اسلامی خراسان شمالی و عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در جلسه رسمی شورای شهر با بیان این کلام خداوند که کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار بلکه اینان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند، افزود: خبر بسیار متاثر کننده و حزن انگیز بود خبر ترور و شهادت سردار معزز سپهبد قاسم سلیمانی سردار دلها، فاتح جنگ با ملعونین داعش، سردار امنیت ملی مان، اسطوره مقاومت که البته جز این برازنده این مؤمن به آرمان های انقلاب اسلامی نبود چرا که شهادت زیباترین هجرت انسان از دنیای فانی به دنیای ابدی ست.
علیرضا باغچقی بیان داشت: با این ترور بیش از گذشته نگاه تروریستی دولت مستکبر آمریکا بر دنیا محرز گردید و گیرم که می زنید، گیرم که می برید، گیرم که می کشید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید.
وی خاطر نشان کرد: ایمان راسخ داریم که از خون این شهید، هزاران قاسم سلیمانی رویش خواهد داشت و درخت مقاومت به مانند همیشه تاریخ استوار خواهد ماند.
باغچقی تصریح کرد: لذا به پاس مقام شهدا، و پاسداشت ایثار و رشادت این سردار اسطوره ای مقاومت و انقلاب اسلامی و با آرزوی تحقق آرمان های امام راحل و شهید سرافراز سپهبد سلیمانی پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر را به نام فرمانده معزز شهید سپهبد قاسم سلیمانی را دارم.
در انتها این پیشنهاد به رای گذاشته شد و مصوب گردید.
- entehaj admin
- کد خبر 129637
- پرینت





