شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از یک تن مواد افیونی در هرمزگان

بندرعباس – فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱ تن و ۶۶۷ کیلو انواع مواد افیونی در هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار غلامرضا جعفری در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۷۲ هفته گذشته موفق شدند، ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و ۵۰ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۱ تن و ۶۶۷ کیلو انواع موادمخدر به همراه یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵ تیر از قاچاقچیان کشف شده است، اظهار کرد: این مقدار مواد کشف شده شامل ۱ تن ۴۷۰ کیلو تریاک، ۱۹۲ کیلو حشیش، ۶۹۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۸۰ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مأموران انتظامی بندرعباس، میناب، رودان و خمیر کشف و ضبط شده است.

سردار جعفری افزود: طی این مدت ۵۳ مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاکسازی منازل و پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد، ۸۹۹ نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان