دسته: پزشکی
اسفراین - آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری کرونا ویروس در شهرستان به بهره برداری رسید.
بجنورد - سرپرست دانشگاه علومپزشکی خراسان شمالی گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این استان که در روزهای اخیر افزایش یافته، در روزهای آینده، به دلیل نمونهگیری از بیماران سرپایی و بیاعتنایی مردم و اصناف به رعایت مسایل بهداشتی جهش کمسابقه ای خواهد یافت.
یزد- امام جمعه یزد گفت: بیماری کرونا نباید بهانهای برای پرهیز افراد از روزه گرفتن شود.
بجنورد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز مرحله دوم غربالگری کووید -۱۹ در استان خبر داد و از مردم خواست تا با همکاران واحدهای بهداشتی و درمانی که غربالگری را از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ انجام می دهند نهایت همکاری را داشته باشند.
شیروان- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به شیوع کووید- ۱۹ و مقابله با این ویروس از اهدای ۲۵ هزار ماسک بهداشتی و هزار لیتر موادضدعفونی کننده در بین نیازمندان و بیمارستان تخصصی هاشمی رفسنجانی این شهرستان خبر داد.
مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تمدید دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.
مدیر جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۴۵۷ بسته بهداشتی به بیماران خاص و بیماران مبتلا به سرطان این استان اعطا گردید.
مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود دو هزار کیت آزمایشگاهی در چهارمین مرحله به استان خبر داد.
فرماندار اسفراین از تولید روزانه 100 لیتر الکل برای ضد عفونی در این شهرستان خبر داد.
یزد- معاون سرمایه گذاری و تامین منابع ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: ساخت مرکز گردشگری سلامت یزد نقش مهمی در توسعه صنعت پاک گردشگری در استان دارد و مورد تاکید و حمایت مسوولان استان و دولت نیز است .










