شما اینجا هستید

اخبار » دفترچه بیماران خاص در خراسان شمالی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

 مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تمدید دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، مهری فرشاد افزود: به منظور رفاه بیشتر بیماران خاص، حفظ سلامت و کاهش ترددها دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تمدید شد .

وی علت ارائه داروهای این بیماران را کاهش تعداد مراجعات و حفظ سلامت آن ها عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در هنگام ارائه خدمات به بیماران ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست ارائه می شود.

 مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ارائه خدمات ذکر شده توسط پزشک متخصص در یک روز خاص و ساعت مشخص برای یک نوع بیماری در نظر گرفته شده است، عنوان داشت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامت بیماران مبتلا به ام اس، با اعلام زمان مشخص توسط انجمن و حضور پزشک متخصص مغز و اعصاب در زمان خاص، این بیماران می توانند به منظور بر طرف شدن مشکل خود به کلینیک ویژه امام علی (ع) مراجعه  و خدمات بهینه دریافت کنند.

فرشاد همچنین در توضیح وضع بیماران دیالیزی بیان کرد: بیماران دیالیزی نیز همانند گذشته خدمات دریافت می کنند و مشکلی ندارند.

وی از توزیع اقلام غذایی برای بیماران سرطانی و پیوند اعضا خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه در صدد توزیع بسته های حفاظت فردی به همه این گروه از بیماران است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان