شما اینجا هستید

اخبار » کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در اسفراین  

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

اسفراین- به گزارش انتهاج، سرهنگ”جاوید مهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه طی اعلام سامانه پلاک خوان یک دستگاه خودروی “پراید نقره ای” سرقتی از سمت روستای مهنان به سمت اسفراین در حال حرکت است بلافاصله عوامل انتظامی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه عوامل پلیس راه و پاسگاه انتظامی ایرج در محل پلیس راه مستقر شدند، افزود: ماموران با روئیت خودروی مورد نظر دستور توقف را صادر که راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجه نکرده و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل گشت کلانتری در میدان پهلوان کشوری با هماهنگی لازم مستقر شده که خودرو مجددا به ایست مامورین توجهی ننموده و با سرعت بالا وارد بلوار مدرس شد که با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر مشقی به صورت هوایی نموده که خودرو مجددا متواری می شود.

وی با بیان اینکه در نهایت ماموران پس از گشت زنی در محدوده شهر خودروی سرقتی را در حاشیه خیابان صاحب الزمان (عج) کشف می کنند، افزود: متهم که بلافاصله به منزلی در همان خیابان متواری شده بود نیز با هوشیاری ماموران دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود، خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان