شما اینجا هستید

اجتماعی » دیوار تحریم بر سر راه پروژه یوز آسیایی

 

بجنورد – به گزارش انتهاج در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد با موضوع رسیدگی به مسائل زیست محیطی، سید اصغر مطهری مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با توجه به شرایط بیوگرافی شهربجنورد گفت:با مشکلات اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و زیست محیطی زیادی از جمله مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم و نگران تشدید این مشکل در آینده هستیم که نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

مطهری افزود: پروژه بین المللی یوز آسیایی در استان متاسفانه به دلیل تحریم ها،دچار چالش و مشکل شده است و هیچگونه اعتباری از حوزه بین المللی به آن اختصاص نیافته است و تا کنون از محل اعتبارات ملی،این پروژه را انجام داده ایم.
وی افزود:زیست گاه کپه داغ تنها ظرفیت جهانی است که بنام خراسان شمالی در دنیا ثبت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با توجه به روزجهانی محیط زیست گفت: تمامی برنامه های حوزه مدیریت شهری، از منظر زیست محیطی می باشد.

مهدی محمدی افزود: یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهربجنورد، محیط زیست شهری بوده که به همین دلیل یکی از کمیسیون های شورا بنام کمیسیون محیط زیست و خدمات است که این کمیسیون مسائل زیست محیطی در شهر بجنورد را پیگیری و دنبال می کند.
وی اظهارداشت:در حوزه شهروندی نگاه زیست محیطی ارتقاء پیداکرده است.

در ادامه علیرضاباغچقی عضو شورای اسلامی شهربجنورد از اهمیت محیط زیست سخن گفت که محیط زیست از اهمیت بالایی در جهت حفظ زندگی و حیات انسانها برخوردار است.

وی در ادامه افزود: شورای اسلامی شهربجنورد درجهت حفظ محیط زیست دغدغه مند عمل نموده و تاکنون گام هایی موثر در این زمینه برداشته شده است.

در پایان برخی کارشناسان اداره کل محیط زیست استان نظرات خود را در راستای حفاظت محیط زیست ازجمله:جمعه های بدون خودرو،افزایش لاین دوچرخه سواری،ناوگان حمل ونقل عمومی شهر و … بیان کردند.

خبرنگار: امین گودرزی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان