شما اینجا هستید

اجتماعی » اهمیت حمل و نقل همگانی با آموزش شهروندی
گروه : اجتماعی , اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، اهمیت حمل و نقل همگانی در سطح شهر یزد با تولید پوستر، موشن گرافی و کلیپ های رئال توسط واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد پر رنگ تر می‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ همزمان با هفته حمل و نقل عمومی از ۲۷ آذر ماه شاهد پخش کلیپ و اکران تبلیغات شهری با محتوای متناسب در سطح شهر یزد هستیم.

«حسین حاتمی» رئیس اداره آموزش شهروندی، با بیان شعار انتخاب امروز برای فردایی بهتر گفت: متاسفانه امروزه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و… گریبان شهروندان را گرفته است، به همین سبب امروز و با یک انتخاب درست میتوانیم موضوع ترافیک و آلودگی ها را با استفاده شهروندان از حمل و نقل همگانی کنترل کرد.

وی افزود: برای این که شهروندان یزدی در جریان اهمیت بالای حمل و نقل همگانی قرار بگیرند، ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد محتواهای متنوع و مناسبی را در قالب پوستر، موشن گرافی و کلیپ رئال در راستای فرهنگ‌سازی حمل و نقل عمومی برای انتشار در صدا و سیما، فضای مجازی و اکران در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تدارک دیده است.

رئیس اداره آموزش شهروندی اظهار کرد: البته دانش‌آموزان که وارثان این آب، خاک و هوا هستند، باید به صورت جدی‌ و عمیق‌تری با اهمیت حمل و نقل عمومی آشنا شوند؛ برای همین دو نمایش طنز با عنوان اتوبوس مشتی مندلی هم بوق داره هم صندلی و ایستگاه اتوبوس در مدارس شهر یزد اجرا می‌شود تا دانش آموزان در قالب نمایش طنز و آموزش غیر مستقیم و ماندگار، فرهنگ استفاده صحیح از وسایل نقلیه عمومی را فراگیرند.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های متنوع سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد میتوانند به سایت yazdfarhang.ir  و یا نشانی @yazdfarhang در فضای مجازی مراجعه کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان