به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا
بجنورد- ایرنا- همایش دوچرخه سواری با شعار «ایران پاک» امروز (پنجشنبه) در راستای اجرای پویش مصرف بهینه انرژی با حضور پرشور دوچرخه سواران خراسانشمالی در بجنورد برگزار شد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بجنورد در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوچرخه سواران خراسان شمالی از حرم امامزاده سید عباس (ع) به مقصد شرکت گاز خراسان شمالی در خیابان دهخدا رکاب زدند.
محمدرضا موفق افزود: این همایش دوچرخه سواری با ابتکار شرکت گاز و با مشارکت چند دستگاه اجرایی و ۱۰۰ دوچرخهسوار و ورزشدوست برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: این همایش گامی در جهت ارتقای فرهنگ مصرف بهینه انرژی و تشویق شهروندان به ورزش و فعالیتهای سالم بود.
موفق یادآور شد: همایش دوچرخهسواری ویژه آقایان برگزار شد و در پایان نیز به قید قرعه به شرکتکنندگان جوایزی تعلق گرفت.
۲۵۰ ورزشکار خراسان شمالی زیر نظر هیات ورزشی دوچرخه سواری استان فعالیت می کنند.
۳۵ هزار ورزشکار بیمه شده آقا و خانم در خراسان شمالی وجود دارد که زیر نظر ۵۱ هیات ورزشی استان فعالیت می کنند.
-
دوچرخه سواران خراسانشمالی فضای تمرینی ندارند
بجنورد- ایرنا- رییس هیات دوچرخه سواری خراسانشمالی گفت: این هیات ورزشی در استان فضای تخصصی…
-
هفت هزار کیلومتر رکاب زنی برای معرفی خراسان شمالی
بجنورد- ایرنا- دوچرخه سوار بجنوردی با هدف معرفی خراسانشمالی هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر رکاب زد…
-
دوچرخهسواران خراسان شمالی، وسیله و فضای تمرینی ندارند
بجنورد – ایرنا – رییس هیات دوچرخهسواری خراسان شمالی گفت: این هیات در استان هیچ دوچرخه و فضای…
-
دوچرخه سواران خراسانشمالی فضای تمرینی ندارند
-
هفت هزار کیلومتر رکاب زنی برای معرفی خراسان شمالی
-
دوچرخهسواران خراسان شمالی، وسیله و فضای تمرینی ندارند
- entehaj admin
- کد خبر 231279
- پرینت





