به گزارش انتهاج، شهردار بجنورد اعلام کرد که بازگشایی و اصلاح سطح مقطع و سوارهرو معابری که از گذشته شکل گرفتهاند، یکی از دشوارترین پروژههای عمرانی محسوب میشود. وی با اشاره به اجرای عملیات در خیابان جمهوری، حدفاصل خیابان فردوسی و قیام، اظهار داشت که این مسیر پس از سالها، تحت عملیات زیرسازی، آسفالت و پیادهروسازی قرار گرفته است.
شهردار بجنورد تأکید کرد که با عقبنشینی کامل پلاکهای باقیمانده در ضلع مقابل، این روند تا خیابان قیام ادامه خواهد یافت. وی همچنین از شهروندان منطقه به دلیل مشکلات ناشی از عملیات، از جمله گرد و خاک، عبور ماشینآلات سنگین و لرزشهای ناشی از زیرسازی، عذرخواهی کرده و تأکید کرد که این مرحله برای جلوگیری از نشستهای احتمالی در آینده ضروری است.
به گفته وی، تلاش شده است که با حداقل درجه ویبره، کمترین مزاحمت برای ساکنین ایجاد شود و پیشبینی میشود که طی ۴۸ ساعت آینده این مسیر تحت عملیات آسفالت قرار گیرد.
- entehaj admin
- کد خبر 232762
- پرینت





