شما اینجا هستید

اخبار » سامانه شبانه روزی ۱۲۱پاسخگوی در خواست روشنایی برای معابر/ اجرای مشارکتی طرح روشنایی برخی معابر یزد

یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تهیه طرح تامین روشنایی معابر میدان صنعت تا سید میرزا در محدوده امور برق سه و اجرای آن به صورت مشارکتی خبر داد.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، عبدالحمیدعباس شیاری در دیدار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با مسئولین استان که برای برطرف کردن مشکلات روستاهای بخش مرکزی یزد در حسینیه بزرگ خویدک برگزار شده بود، افزود: طرح تامین روشنایی معابر میدان صنعت تا سید میرزا با نصب ۲۵ دستگاه چراغ و هزینه برآوردی ۲۵۰ میلیون تومان آماده اجرا است که به صورت مشارکتی انجام شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر مسیر دهنو به ملاباشی از روشنایی یک طرفه برخودار است که با تبدیل شدن به بلوار طرح آن نیز قابل انجام خواهدشد.

این مسئول متذکر شد: تا حد زیادی از درخواست های روشنایی معابر که از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۱ به ثبت می رسد در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان خادمین مردم در صنعت برق با شهرداری ها و دهیاری ها وجود دارد که بسیاری از درخواست های مردمی با همین تعامل دوجانبه قابل رسیدگی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان