شما اینجا هستید

اخبار » نصب سیستم های خورشیدی در جان پناه شیرکوه

یزد- محسن نگارش سرپرست گروه کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با تلاش متخصصان و مهندسین کار بهسازی سیستم های خورشیدی با موفقیت به پایان رسید و در جان پناه شیرکوه نصب شد.

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، وی به اشاره به تلاش متخصصان این شرکت در بهسازی و بازسازی سیستم بلااستفاده فتوولتاییک برای تامین روشنایی جان پناه شیرکوه، افزود : ایجاد روشنایی برای جان پناه شیرکوه با نصب دو پنل ۱۸ واتی با تجهیزات مربوطه و لامپ‌های ال ای دی فوق کم مصرف ، خدمتی ماندگار برای رفاه کوهنوردان به شمار می رود.

وی اضافه کرد : این سامانه علاوه بر تامین روشنایی، مجهز به پورت خروجی برای شارژ باطری است که نصب آن توسط اعضا تیم کوهنوردی شرکت توزیع برق یزد (کوهتاز) و نمایندگانی از هیات کوهنوردی استان انجام شد.

نگارش متذکر شد: مهندسین متخصص تیم کوهنوردی با صعود به ارتفاعات برای زمینه سازی نصب پنل ها، شرایط را فراهم کرده و  تجهیزات نصب نیز از طریق مسیر خودرویی به جان پناه انتقال داده شد.

سرپرست گروه کوهنوردی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ،ابراز امیدواری کرد :  تامین روشنایی جان پناه ، به عنوان یک خدمت ماندگار به کوهنوردان باعث شود تا شرایط اقامت شبانه ورزشکاران با افزایش شرایط رفاهی بهتر و امنیت مطلوب تر از گذشته همراه شود.

او از تلاش ها و زحمات  یحیی جعفری خواه و فاطمه اعلم در بهسازی این پنل ها و تیم کوهنوردی و واحد نقلیه شرکت توزیع نیروی برق به جهت همکاری در انتقال و نصب تجهیزات قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان