شما اینجا هستید

اخبار » ۲۰درصد تخفیف حق عضویت اصناف و اجرای طرح کاسب حبیب الله در خراسان شمالی

بجنورد – با توجه به تشکیل ۲۲ کارگروه استانی در ذیل ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، امروز پنج شنبه (دهم بهمن ماه) نشست خبری نمایندگان پنج کارگروه تخصصی روستایی و عشایر، دانش آموزی و فرهنگیان، ایثارگران، ورزش و جوانان، اصناف و بازاریان و دانشجویی به طور مشترک در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش انتهاج، علی غلام نژاد رییس کارگروه روستایی و عشایری در این نشست خبری از اعزام تیم های پزشکی به مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: یادواره شهدا، افتتاح کتابخانه های روستایی، اعزام گروه های جهادی به مناطق روستایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی به امور دام از دیگر برنامه های این ایام است.

۲۰درصد تخفیف حق عضویت اصناف و اجرای طرح «کاسب حبیب الله»

مهدی امیدوار رییس کارگروه اصناف و بازاریان نیز اظهار کرد: در این ایام بازدید از خانواده شهدای اصناف، ۲۰درصد تخفیف حق عضویت اصناف و اجرای طرح «کاسب حبیب الله» اجرا می شود.

محمد اکرامی فر نماینده کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان هم با بیان اینکه رویکرد ما تبیین سیاست های راهبردی در گام دوم انقلاب، تجدید میثاق با شهدا و تبیین نقش الگویی سردار سلیمانی است، از نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا با نام «لاله های روشن»، گفتمان های انقلاب، نمایشگاه های کتاب، مسابقات قرآن و معارف، گفتمان ویژه عفاف و حجاب و نشست های بصیرتی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

عابس حسینی رییس کارگروه ایثارگران هم مهم ترین برنامه های مناسبتی این ایام را دیدار با خانواده شهدا، خاطره نگاری از والدین شهدا و ایثارگران، تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر، یادواره شهدای دانش آموز و عطرافشانی گلزار شهدا معرفی کرد.

مصیب اکبرزاده نماینده کارگروه ورزش و جوانان هم از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و مسابقات ورزشی خبر داد و افزود: ۶۰۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی هم برای خانه های ورزش روستایی در این ایام توزیع می شود.

رجبعلی وثوق رییس کارگروه دانشجویی هم در این نشست به برگزاری آیین تجلیل از دانشجویان نخبه و شاهد، اکران فیلم، مسابقات کتابخوانی، اجرای تئاتر دانشجویی، رونمایی از کتاب و نشست های بصیرتی در ایام دهه فجر اشاره کرد.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته نشست خبری نمایندگان کارگروه های بسیج، زنان و خانواده، اماکن مقدسه، تقریب مذاهب، همیاری و خدمت رسانی، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان و حوزه و روحانیت، هیئت های مذهبی و تشکل های دینی، ارتباطات و اطلاع رسانی و مساجد و کارگروه هنری به طور مشترک در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان