شما اینجا هستید

اخبار » چهارمین سمینار دانش آموزی مطالعات اجتماعی در شهرستان پردیس

پردیس – سمینار دانش آموزی مطالعات اجتماعی با حضور مسئولین شهرستان پردیس برگزار شد؛

به گزارش انتهاج ، برگزاری دومین دوره سمینار دانش آموزی درس مطالعات اجتماعی با حضورحجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه پردیس و حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ، محمدزاده معاونت آموزش ابتدایی ،کارشناسان و راهبران استانی اداره تکنولوژی آموزشی،تعدادی از مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس مجری و با همت کارشناسی گروه های آموزشی دوره ابتدایی پردیس و میزبانی مدارس علامه طباطبایی ، عطار نیشابوری در دو گروه دختر و پسر در پایه های چهارم تا ششم ابتدایی انجام شد.

طی این سمینار، دانش آموزان به ارائه سمینار خود پرداخته و مورد تشویق قرار گرفتند .

در آغاز حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا ، در مورد رویکرد پژوهشی دانش آموزان و معلمان ایراد سخن کرد .

حسنوند، یکی از اهداف این طرح را پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان بیان کرد و گفت : با توجه به آنچه در سند تحول بنیادین آمده می بایست از روش های خشک فردی و انعطاف نا پذیر به روش های فعال و گروهی روی آورده در ادامه از رقابت های فردی و انعطاف ناپذیر به رفا قت های جمعی و تعالی بخش حرکت کنیم .

وی بیان داشت : به جای حافظه محوری ، پژوهش محوری را نها دینه نمایم.

مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت : این سمینا رها در راستای توسعه پژوهش محوری و تفکر انتقادی در مدارس بر گزار میشود.

در ادامه امام جمعه شهرستان پردیس با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درباره مقام شامخ حضرت زهرا (س) صحبت کرد و دانش آموزان را به رهرو راه آن حضرت بودن تشویق نمود.

همچنین کارشناسان و راهبران اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران رستمی و صمدیان در این مراسم جهت دیدن کارهای دانش آموزان شهرستان پردیس حضور داشتند.
این برنامه در دو مدرسه همزمان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان