شما اینجا هستید

اخبار » ۱۳۹ نفر داوطلب انتخابات مجلس در خراسان شمالی

بجنورد – رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: با پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۳۹ نفر در حوزه‌های انتخابیه این استان ثبت‌نام کردند.

به گزارش انتهاج، ولی الله حیاتی اظهار کرد: در مجموع، ۱۲۰ مرد و ۱۹ زن در حوزه‌های سه‌گانه انتخابیه این استان برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۸۸ نفر در حوزه انتخابیه بجنورد، ۲۶ نفر در حوزه اسفراین و ۲۵ نفر در حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام بانوان، خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان، در حوزه انتخابیه بجنورد ۱۳ نفر، در اسفراین یک نفر و در شیروان پنج نفر از بانوان هستند.

گفتنی است کار نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دهم آذرماه در کشور آغاز شد و ۱۶ آذرماه به پایان رسید.

نام‌نویسی داوطلبان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در استان خراسان شمالی از ۱۵ آذر آغاز شده که به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان