شما اینجا هستید

اجتماعی » ۵۶۰۰ نفر از فرزندان محسنین کرمان فاقد حامی

کرمان – قائم مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: پنج هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان حامی ندارند.

به گزارش انتهاج، سهراب روستایی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود بیش از ۲۰ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان، اظهار کرد: از این تعداد از ۱۰ هزار و ۹۰۰ فرزند یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و هشت هزار و ۹۰۰ فرزند خانواده‌های نیازمند در قالب طرح محسنین حمایت می‌شود.

وی افزود: طی هشت ماه ابتدای امسال مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط حامیان به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هر کارمند حامی یک یتیم در استان کرمان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت کارمندان از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و تلاش برای رفع مشکلات آنها است.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس این طرح خیران می توانند بر در قالب طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم حمایت کنند، ادامه داد: همچنین کارمندان خیر می توانند در قالب طرح محسنین از فرزندان خانوارهای نیازمند که دارای پدر سالخورده، بیمار یا ازکارافتاده هستند، حمایت کنند.

روستایی با اشاره به اینکه در طرح های اکرام ایتام و محسنین خیران با پرداخت ماهیانه هر مبلغی که در توان دارند از یک یا چند یتیم حمایت می کنند، یاداور شد: خیران می توانند کمک های خود به صورت مستقیم به‌حساب شخصی ایتام واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: این امکان فراهم شده است که حامی از طریق کارت به کارت مبلغ مورد نظر را به‌ حساب یتیم تحت تکفل خود واریز کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان