شما اینجا هستید

اخبار » یک کشته و ۱۰ مجروح در واژگونی اتوبوس زاهدان – مشهد

مشهد – مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس زاهدان – مشهد، متاسفانه یک نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باخت و ۱۰ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش انتهاج، سرآتشیار حسین صالح نظرآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد:  در پی تماس رانندگان عبوری مبنی بر واژگونی اتوبوس در حوالی شهر ملک آباد و گرفتار شدن افراد در داخل این وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه‌های نجات و اطفا حریق ایستگاه‌های ۹،۳۹ و ۲۳ این سازمان را به حوالی شهر ملک آباد در ورودی عوارضی اتوبان باغچه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد، اتوبوس مسافربری که از سمت زاهدان به مشهد در حرکت بود به دلیل نامعلومی در یکی از مسیرهای فرعی ورودی به اتوبان باغچه واژگون شده، افزود: در پی این حادثه تعدادی از مسافران مجروح و داخل خودرو محبوس می‌گردند که آتش نشانان به همراه آتش نشانان شهر ملک آباد، عوامل هلال احمر و اورژانس به امدادرسانی به سانحه دیدگان پرداختند.

مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد: در این حادثه متأسفانه یک نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باخت و ۱۳ تن دیگر مجروح گردیدند که ۱۰ نفر توسط اورژانس به بیمارستان‌های مشهد منتقل شدند و سه نفر نیز در محل درمان شدند.

گفتنی است، علت این حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محیط حادثه به مأموریت خود پایان داده و به مشهد مراجعه کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان