شما اینجا هستید

اخبار » یاد مدافعان حرم در کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد زنده نگه داشته خواهد شد/ ساخت اپلیکیشن شهدا در یزد

به گزارش انتهاج، شیخ عباس زارع زاده با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر جامعه بنیاد شهید یزد را تشکیل می دهند، گفت: یزد بیش از ۴۰۰۰ شهید و ۱۵۱ آزاده دارد و تعدادی شهید متولد یزد هستند که در استان های دیگر به خاک سپرده شده اند که با شمارش آنها آمار زیادی خواهد شد.

زارع زاده گفت: برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهیدضرورت انکار ناپذیر برای هر انسانی عاقل و فرزانه ای است چرا که در همه جای دنیا افرادی که در دوران جنگ تلاش کردن احترام می شود.

وی بیان کرد: با فعالیت خوبی که انجام شده با محوریت سپاه و بنیاد شهید و همکاری خوب مسئولان استان و استاندار یزد، استان یزد در برگزاری کنگره ملی شهدا سر آمد است و در حال برگزاری دومین کنگره با برکات زیاد آن در استان هستیم.

وی گفت: در این دوره کنگره ملی شهدا فقط به مبحث عزاداری پرداخته نشد بلکه در قالب کنگره کمکهای زیادی به نیازمندان اعم از اعطای جهیزیه و برگزاری جشن عروسی، انجام شد همچنین به یاد شهدا اقدامات ارزنده دیگر مانند ختم قرآن به یاد هر شهید را داشتیم و عطر شهادت در یزد پراکنده شد.

وی با بیان اینکه ما به یاد شهدا نیازمند هستیم، گفت: باید به خانواده شهدا هم یادآوری کنیم که ایثارگری آنها را فراموش نکرده ایم و ما تا پایان کنگره بیش از ۴۰۰۰ تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر جامعه بنیاد شهید یزد را تشکیل می دهند، گفت: یزد بیش از ۴۰۰۰ شهید و ۱۵۱ آزاده دارد و تعدادی شهید متولد یزد هستند که در استان های دیگر به خاک سپرده شده اند که با شمارش آنها آمار زیادی خواهد شد.

زارع زاده گفت: در بنیاد شهید آثار و لباس و قرآن بسیاری از شهدا را که در عملیات ها با آن قرآن و لباس به شهادت رسیده اند، داریم همچنین ساخت اپلیکیشن شهدای یزد، ۳۷۰۰ مصاحبه و ۳۰۰ اثر فیزیکی از شهدا جمع آوری شده است.

وی گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ عکس آلبومی شهدا را داریم همچنین صدای بسیاری از شهدا در بنیاد شهید موجود است که از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کرده ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان