شما اینجا هستید

اخبار » افزایش کرونا در یزد/مردم غفلت کردند

به گزارش انتهاج، سید ابراهیم سلمانی گفت: هم اکنون ۱۶۶ فرد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که  از این تعداد، ۴۶ نفر به دلیل شرایط حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

 سلمانی، افزود: کرونا همچنان در کمین است و نباید گمان کرد که بیماری کووید ۱۹ به پایان رسید و در صورت غفلت و عادی انگاری اوضاع بار دیگر شاهد افزایش ابتلا و مرگ و میر در استان یزد خواهیم بود.

سلمانی از شهروندان خواست همچنان مفاد پروتکل های  بهداشتی را رعایت و از حضور در دورهمی های خانوادگی ، شرکت در تجمع و نیز مراسم جمعی در فضاهای سربسته جدا خوداری کنند.

در این گزارش از شناسایی مبتلایان به کرونا و نیز فوت بیماران ناشی از کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در استان آماری ارایه نشده است.

کارشناسان حوزه بهداشت به شهروندان توصیه می کنند، برای حفظ سلامتی خود اصول سه گانه «شفا» یعنی شست وشوی دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و، فیزیکی و نیز اجتناب از ترددها و استفاده از ماسک را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان