شما اینجا هستید

اخبار » گام بلند شهرداری اسفراین در بهره برداری از پروژه کمربند شمالی شهر اسفراین

به گزارش خبرگزاری انتهاج ، شهردار اسفراین در آیین افتتاح این پروژه عمرانی شهری اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح ۱۴میلیارد ریال درحوزه کانهالی زیر سطحی هدایت آبهای سطحی و زیرسازی اینونسیر و ۳۷ میلیارد ریال برای ۴ مورد تملک در سال گذشته برای بازگسایی این قطعه ار محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

وی گفت : حجم زیادی از تملک ها در سال گذشته از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شده و پروژه که ۱۳ سال به کل انجامیده بود را کمترین زمان و باکیفیت بالا به سرانجام رساند.

محسن لعل قادری افزود : اعتماد و همراهی شهروندان اسفراین به خادمان خود در مدیریت شهری اسفراین سبب تامین اعتبارات تملک این پروژه در جهت خدمت رسانی به شهروندان شده است.

وی گفت : برای اجرای این پروژه بزرگ ۵۲۰ متر کانالگذاری و ۳۵۰ متر زیر سازی و آسفالت انجام سده است

وی افزود: ۲ نقطه در جریان کار کمربند شمالی مشکل داست یکی تقاطعبهشت اسفراینی و شهید مروجی که به هبرهبراری رسید ودیگری تقاطع شهید باهنرو میدان ابن سینا است که تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهدشد.

در شرایط سخت مالی پروژه ها متوقف نخواهد شد

فرماندار اسفراین نیز در آیین افتتاحیه اظهار داشت: گشایش و زیرسازی این قطعه در حد فاصل خیابان اسفراینی به خیابان قائم(عج) صورت گرفته که با تکمیل این طرح شاهد کاهش گره ترافیک شهری و حذف یکی از نقاط حادثه خیز در این محدوده خواهیم بود.

وی افزود : اولویت ما در اجرای پروژه های شهری ، پروژه هایی است که بتواند بار ترافیکی شهر را کاهش دهد .

رستمی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت نشان داده ایم که کمبود منابع مالی و اعتباری برای اجرای پروژه ها محدودیت ایجاد نمی کند همانطور که با همکاری بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی و بنیاد مسکن معابر ۴۰ روستای شهرستان تا هفته دولت آسفالت خواهد شد و قرار است تا هفته دولت جاده روستایی ۱۰ روستا نیز آسفالت شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان