شما اینجا هستید

اخبار » گاز گرفتگی ۱۰ نفر در استان اصفهان طی سال جاری

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از گازگرفتگی ۱۰ نفر از ابتدای امسال در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، منصور شیشه فروش با اشاره به استنشاق گاز مونوکسید کربن به عنوان عامل مرگ ده نفر در استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون، گفت: دستورالعمل استفاده ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز توسط مدیریت بحران و شرکت گاز به تمام دستگاه ها و خوابگاه ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه هشتاد درصد مدارس استان اصفهان ایمن سازی شده اند، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و سازمان نوسازی مدارس موظف شده است در ایمن سازی مدارس در شهرها و روستاها اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز هم مدارسی در استان اصفهان از نفت به عنوان وسیله گرمایشی استفاده می شود، افزود: این مدارس در مناطق روستایی صعب العبور واقع شده اند و با این وجود با نظارت سازمان نوسازی مدارس سعی خواهد شد تا استانداردسازی در تمام مدارس استان اصفهان به انجام برسد تا هیچ گونه خطری جان دانش آموزان را تهدید نکند.

وی با تاکید بر آموزش و رعایت نکات ایمنی توسط خانواده ها به ویژه در منازل مسکونی کوچک، خاطر نشان کرد: شرکت گاز موظف است با همکاری سازمان هلال احمر توصیه های ایمنی و آموزشی را در شهرها و روستاها اجرایی کند تا شاهد حادثه های تلخ استنشاق گاز مونوکسید کربن نباشیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان