شما اینجا هستید

اجتماعی » عملیاتی شدن طرح‌های کاهش ترافیک در اردبیل

اردبیل – سرپرست فرمانداری اردبیل بر عملیاتی شدن طرح‌های کاهش ترافیک با مشارکت نهادهای مرتبط و تلاش برای اجرای مناسب این قبیل از طرح‌ها خبر داد.

به گزارش انتهاج، مسعود امامی گانه در جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر با اشاره به اینکه اردبیل جزو شهرهای گردشگری و توریستی محسوب شده، گفت: سالیانه میلیون‌ها نفر از منطقه بازدید می‌کنند لذا از منظر شهری نیز باید از آراستگی لازم برخوردار باشیم.

وی به ساماندهی مشاغل مزاحم و عوامل ایجاد ترافیک در شهر اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم و عوامل ایجاد ترافیک در سطح شهر اردبیل بنا به گزارشات ارسال شده ضروری است.

سرپرست فرمانداری اردبیل ادامه داد: هدف از اجرای سیاست‌های مورد نظر در این بخش حذف برخی از کسب و کارها از سطح جامعه نبوده بلکه ساماندهی این مشاغل و همچنین هدایت از شغل‌های کاذب به سمت شغل‌های پایدار در طولانی مدت است.

امامی یگانه خاطر نشان کرد: ساماندهی و تجمیع برخی مشاغل در نقاط خاص که با جانمایی‌های کارشناسی شده صورت می پذیرد، علاوه بر اینکه از بار ترافیکی شهر می‌کاهد موجب مناسب‌تر شدن چهره ظاهری آن خواهد شد، همچنین در میزان فروش و درآمد این مشاغل نیز آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان