شما اینجا هستید

اخبار » کلاهبرداری با ترفند سفر به عتبات عالیات

بجنورد- رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری فردی که از طریق تماس با شهروندان و اعلام برنده شدن سفر به عتبات عالیات اقدام به کلاهبرداری می‌کرد در بجنورد خبر داد.

به گزارش انتهاج،سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وی تماس گرفته و با اعلام برنده شدن سفر به عتبات عالیات از طریق همراه اول اقدام به دریافت ۳۶۱ میلیون ریال وجه نقد کرده بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ابتدا کارآگاهان اقدام به بررسی اظهارات شاکی و رصد شماره تلفن‌هایی که متهم با شاکی تماس گرفته موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: این فرد که بعد از تماس با شاکی و کشاندن مالباخته به پای عابر بانک مبلغ ۳۶۱ میلیون ریال را از حساب وی برداشت می‌کند توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردف یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان