شما اینجا هستید

اخبار »  کشف ۴۰ فقره سرقت در قزوین 

قزوین – فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۰ فقره سرقت و انهدام باند سارقان منزل، در قزوین خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار مهدی حاجیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان البرز و به ویژه بخش محمدیه با تشکیل کارگروه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی ۳ سارق شده و در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در استان های البرز و تهران دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از منازل در شهر محمدیه و الوند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به برآورد ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریالی تعدادی لوازم خانگی و دیگر اموال مسروقه کشف شده برابر اعلام کارشناسان، تصریح کرد: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بودند که با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

سردار حاجیان در پایان با بیان اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند، به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان