شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی

ارومیه – فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از شش میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در مرزهای استان توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار یحیی خانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرزبانان استان ضمن نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار مرز در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار مناطق مرزی با جرایم مرزی مخصوصا در حوزه تردد غیر مجاز و انواع قاچاق به صورت جدی مقابله و برخورد کرده اند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیات های موفق مرزبانان استان در نوار مرز در تشریح این خبر اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان استان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی طی چند عملیات موفق توانستند تعداد سه دستگاه خودرو و ۱۹ راس دواب حامل کالای قاچاق را توقیف و مقادیر قابل توجهی ازجمله: تعداد ۴۴۳ هزار و ۶۸۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۶۹۱عدد انواع قطعات خودروهای سنگین و سبک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شش میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال برآورد می شود، افزود: در این راستا چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم یا سودجو،و در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پلیس ۱۱۰ یا پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت اجتماعی در مناطق مرزی هستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان