شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۱۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان

زنجان – فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰۹ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال ) که به صورت غیرقانونی و با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت در زنجان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سردار رحیم جهانبخش گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در شهرک صنعتی شهرستان ابهر، اقدام به راه اندازی مرکز تولید ارز دیجیتال کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد : ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : در بازرسی از این محل ۱۰۹ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال )که به صورت غیرقانونی و با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت کشف کنند.

جهانبخش با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کشفیات بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام شد، خاطر نشان کرد : در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت .

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان