شما اینجا هستید

اخبار » کشف زمین خواری ۳۰۰ میلیونی در اسفراین

اسفراین– فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شناسائی و دستگیری عامل زمین خواری ۳۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ “جاوید مهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیر قانونی در منطقه ای از شهرستان اسفراین، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های فنی پلیس آگاهی مشخص گردید بخشی از اراضی ملی به مساحت ۶۰ متر مربع و به ارزش ۳۰۰میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری نماینده اداره راه و شهرسازی عامل زمین خواری را شناسائی و در نهایت متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و برابر قانون با آنان برخورد می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان