شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

ارومیه – فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از دو میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار یحیی حسین خانی با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و حضور دائمی انها در حراست از کیان کشور اسلامی ثمربخش بوده است، گفت: به طوریکه توانسته ایم امنیت پایدار را در مرزهای استان برقرار کرده و دست قاچاقچیان و اخلالگران را از دخالت بر امنیت مرزهای استان کوتاه کنیم .

وی اظهار کرد: مرزبانان ما در این راستا با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی دقیق و گسترده و نیز اجرای عملیات های موفقیت آمیز در معابر و گذرگاههای مرزی با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرزهای استان انوع کالای قاچاق از جمله یک هزار و۴۲۵ بطری مشروبات الکلی، ۱۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۹هزار و ۲۰۰ یورو ارز قاچاق، ۴۵۴ عدد قطره چشمی ، ۱۱۴ شربت دارویی و ۵۸ رأس احشام از نوع گوسفند را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارز و کالای مکشوفه را ۲میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این عملیات ها ۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان