شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از ۶۱۸ هزار قلم داروی قاچاق در سمنان

سمنان – مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان از کشف ۶۱۸ هزار و ۳۷۲ قلم داروی قاچاق در سه فصل گذشته از سال ۹۸ در استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۸.۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش انتهاج، حسن اسلامی راد اظهار کرد: ارزش ریالی ۶۱۸ هزار و۳۷۲ قلم داروی کشف شده در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال ۱۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲۳ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه داروهای دامی و انسانی کشف شده در زمینه مختلف مانند نیروزا، روان‌گردان و مخدر بود، افزود: ۳۱۱ هزار و ۲۱۸ قلم دارو به ارزش ریالی سه میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ سال گذشته به همت ماموران نیروی انتظامی در استان سمنان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال ۳۰ هزار و سه عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و در مدت مشابه سال گذشته ۶۰ هزار و ۳۸۳ عدد اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در استان سمنان به کمک پلیس کشف شد.

افزایش ۲۸٫۴ درصدی ارزش کالاهای کشف شده در ۱۰ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

وی ادامه داد: ارزش ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال هشت میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال و در مدت مشابه سال گذشته ۶ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال برآورد شده که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده  ۲۸.۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان یادآور شد: از مجموع ۳۰ هزار و سه عدد اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده در استان، ۱۹ هزار و ۳۴۵ عدد لوازم آرایشی و ۱۰ هزار و ۶۵۸ عدد اقلام بهداشتی بود.

اسلامی راد افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۵۹۸ متهم در زمینه قاچاق کالا در استان دستگیر شدند که تعداد متهمان دستگیر شده امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۳ درصد افزایش یافت.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان