شما اینجا هستید

اخبار » کاهش پلکانی حوادث رانندگی طی ۱۰ سال اخیر در قزوین

قزوین – مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: در ۱۰ سال اخیر استان قزوین کاهش پلکانی سوانح را داشته و هر ساله شاهد کم شدن کشته ها و مجروحان هستیم که بیانگر برنامه ریزی موثر در این عرصه است.

به گزارش انتهاج، پیمان پیرمرادی در رزمایش طرح زمستانی سازمان های امدادی و ترافیکی استان قزوین با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش سوانح جاده ای در استان قزوین در اولویت است، اظهار کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز باید اقدام کنیم تا حوادث کمتر شود، در این راستا در ناحیه شهری مهرگان دنبال ایجاد راههای پدافندی و کمکی هستیم تا بار ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهر را کم کنیم.

وی افزود: آموزش کمک های اولیه در شرایط بحران مهم است و باید نیروهای امدادی را با «سی پی آر» آشنا کنیم تا در صورت بروز حوادث بتوان قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به کمک آسیب دیدگان شتافت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین با بیان اینکه آماده همکاری در کاهش نقاط حادثه خیز و آموزش نیروها هستیم، خاطرنشان کرد: از همکاری پلیس راه، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری، امدادخودرو، آتش نشانی در کاهش سوانح و امداد رسانی تشکر می شود.

گفتنی است در ادامه خودروهای دستگاههای اجرایی امدادی شامل اداره راهداری، پلیس راه، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان