شما اینجا هستید

اخبار » کارگاه های پیشگیری از ویروس کرونا در ۴ حوزه راز وجرگلان برگزار شد

راز و جرگلان – مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان از برگزاری کارگاه های پیشگیری از ویروس کرونا در ۴ حوزه راز وجرگلان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، عباس رضائی با اشاره به برگزاری کارگاه های پیشگیری از ویروس کرونا در۴ حوزه راز وجرگلان اظهار کرد: کلیه مدیران و خدمتگزاران و راهبران آموزشی وتربیتی در این کارگاه ها شرکت نموده و کارشناسان شبکه بهداشت درباره پیشگیری از بیماری کرونا نکاتی را بیان کردند.

وی در ادامه افزود : با تلاش معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان ، مواد شوینده رایگان جهت ضدعفونی مدارس به مدیران تحویل شده است تا مدارس را قبل از ورود دانش آموزان به مدرسه ضد عفونی نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد : تا این لحظه در شهرستان راز وجرگلان هیچ موردی به بیماری کرونا مبتلا نگشته است و دانش آموزان این شهرستان با همکاری خانه های بهداشت پایش می شوند.

 ترس از کرونا بیشتر به خاطرجدید بودن و ناشناخته بودن آن است

سرپرست معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش راز وجرگلان در ادامه این همایش اظهار کرد: ترس از کرونا به خاطر جدید بودن و ناشناخته بودن آن است .

مرتضی پاکدامن گفت: کلیه مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی و مدارسی که شعب اخذ رای بودند تا یک روز قبل از شروع مدارس ضد عفونی می گردند ودانش آموزانی که علائم بیماری در آنها مشاهده می شود باید با کمال آرامش و بدون ترس واضطراب به پزشک مراجعه نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان