شما اینجا هستید

اخبار » پیشرفت ۴۴ درصدی پروژه‌های راه‌سازی روستایی در البرز

کرج – مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از پیشرفت فیزیکی ۴۴ درصدی پروژه‌های محورهای روستایی در دست اقدام استان البرز خبر داد.

به گزارش انتهاج، تقی رضایی در خصوص پروژه‌های راه روستایی استان البرز، گفت: کل راه‌های روستایی این استان هزار و ۷۲ کیلومتر است که از این میزان ۷۹۱ کیلومتر آن راه آسفالته و ۲۸۱ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

وی در خصوص تعداد قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران به منظور احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی استان در سال گذشته، اظهار کرد: ۲۱ قرارداد داشتیم که با مجموع اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به انجام رسیده و به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در سال جاری نیز در قالب رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی استان البرز تعداد ۶ قرارداد در قالب ۴ طرح در دست اجرا داریم، افزود: در مجموع برای این پروژه‌های منعقد شده ۱۱ میلیارد تومان اعتبار منظور شده است و کارهای این پروژه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طول کل پروژه‌های در دست اقدام در زمینه احداث و یا رسیدگی به راه‌های روستایی استان البرز ۱۷۲ کیلومتراست، تصریح کرد: با اتمام و بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۱۶ درصد از راه‌های روستایی البرز احداث، بهسازی و یا روکش آسفالت می‌شود.

رضایی در تشریح وضعیت اجرایی پروژه‌های راه روستایی استان البرز با بیان اینکه این پروژه‌ها فعال بوده و در حال اجرا است، بیان کرد: در مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محورهای روستایی در دست اقدام استان البرز حدود ۴۴ درصد است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان