شما اینجا هستید

اخبار » تنوع پایین غذا یکی از نقاط ضعف صنعت گردشگری جهانی در استان اصفهان

اصفهان – معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تنوع پایین غذا به عنوان یکی از نقاط ضعف صنعت گردشگری جهانی در استان اصفهان است، امسال با ایجاد رستوران چینی در یکی از هتل‌ها درصدد رفع این نقیصه که مورد اعتراض گردشگران خارجی واقع می‌شود، هستیم.

به گزارش انتهاج، سیدعلی صالح درخشان با اشاره به اینکه با وجود غذاهای سنتی در استان اصفهان به چند غذای تکراری بسنده می‌کنیم، اظهار کرد : گردشگران خارجی با این سردرگمی مواجه می‌شوند که غذا سفارش داده شده از چه ترکیبی تهیه شده که اخیراً جزئیات غذا با تصویر در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه جذب گردشگران چینی در اصفهان پنج برابر افزایش یافته است، افزود: بسیاری از این گردشگران که از کشور چین به اصفهان سفر می‌کنند بار دوم است که اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین چالش ما در زمینه گردشگری جهانی عدم شناخت ایران توسط گردشگران کشورهای دیگر است و موضوع دیگر تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه بر صنعت گردشگری است که باعث ایجاد نگرانی در بین گردشگران می‌شود.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه با حذف مهر در روادید مساله دل نگرانی گردشگران خارجی از سفر به ایران مرتفع شده است، گفت: با توجه به این اقدام امکان سفر گردشگران خارجی تسهیل شده اما با این وجود بسیاری از آنها بی خبرند و این موضوع نیاز به اطلاع رسانی دارد.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان