شما اینجا هستید

اجتماعی » پویش جذب ۱۳ هزار حامی در خراسان شمالی تا پایان سال

بجنورد – مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای پویش جذب ۱۳ هزار و ۵۰۰ حامی تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش انتهاج، مجید الهی راد با بیان اینکه خانواده‌های دارای یتیم بسیاری در این استان برای اداره زندگی با مشکل مواجه هستند، گفت: به همین منظور پویش جذب حامی برای ایتام خراسان شمالی اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف‌گذاری جذب حامی در این پویش ۱۵ هزار و ۵۱۱ نفر بود که تاکنون دو هزار و ۵۰ نفر جذب‌شده است و امید است با همکاری مردم نیکوکار و تلاش‌های امدادگران این نهاد این تعداد حامی جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از شش هزار و ۳۰۰ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: هزار و ۵۰۰ نفر از این کودکان در شرایط بحرانی قرار دارند که به‌شدت نیازمند کمک‌های حامیان هستیم.

الهی راد خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند ماهانه با پرداخت حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان در پویش جذب حامی شرکت کنند.

وی در خصوص نحوه مشارکت در این پویش نیز، خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌های استان به این پویش معنوی بپیوندند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان