شما اینجا هستید

اجتماعی » پرداخت ۴۳میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان قزوینی

قزوین – مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از پرداخت بیش از ۴۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان در ۹ ماه امسال به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان نیازمند خبر داد.

به گزارش انتهاج، مجید مؤمنی در این باره گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۴۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به هزار و ۴۷۵ مددجوی تحت حمایت و متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: کمیته امداد به ایده‌های نو در طرح‌های اشتغال تأکید دارد و تا کنون طرح‌هایی با همین رویکرد در کمیته امداد پیگیری شده است که تولید برق از انرژی خورشیدی، میوه خشک کنی، پرورش و تولید گیاهان دارویی و بوم گردی از جمله آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های مختلفی در استان قزوین داریم که لازم است از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا بستر ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها را ایجاد کنیم، عرصه‌هایی که به درآمدزایی شایسته منجر می‌شود.

وی یادآورشد: کمیته امداد با استفاده از طرح‌های مختلف و اجرای بسته تشویقی کارفرمایی، سیاست اشتغال زایی را برای مددجویان به طور جدی دنبال می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان