شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت به مددجویان خراسان شمالی

بجنورد – مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت طی امسال به مددجویان و نیازمندان خبر داد.

به گزارش انتهاج، مجید الهی راد بابیان اینکه طی امسال ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است، گفت: این تسهیلات در قالب وام اشتغال‌زایی و توانمندسازی، کارگشایی، تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی، ودیعه مسکن و سیل به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

وی افزود: وام‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تا سقف ۳۰ میلیون تومان، وام‌ تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی برای نیازمندان و مددجویان تا سقف ۱۵ میلیون تومان و هم‌چنین وام کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان و تسهیلات سیل نیز تا سقف دو میلیون تومان با ضمانت آسان به متقاضیان با اقساط ۵۰ ماهه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی امسال بیش از هفت هزار نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: طی امسال بیش از پنج هزار وام کارگشایی،۳۷۰ وام اشتغال‌زایی،۷۰۳ وام مسکن و همچنین حدود هزار مورد تسهیلات سیل نیز از این صندوق به نیازمندان پرداخت‌شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان