شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان قزوین

قزوین – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب از شهریور ماه امسال تاکنون به ۵۱ متقاضی خبر داد.

به گزارش انتهاج، سعید نبیل در ابتدای جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

وی در ادامه از ثبت نام ۳۵۰ تسهیلات در سامانه بهین یاب در سال ۹۸ خبر داد و گفت:  تاکنون ۵۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین به ثبت نام ۲۹۸ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی اشاره کرد و افزود: در استان قزوین تاکنون تعداد ۳۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

لشگری با اشاره به اینکه تاکنون ۸ فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۵۴ فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت بازدید شد که ۵۱ مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان