شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای جبران خسارت های سیلاب استان لرستان

خرم‌آباد – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، گفت: تنها ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، آن هم به صورت اوراق دو ساله برای جبران خسارت‌های سیلاب به استان پرداخت شده است.

به گزارش انتهاج، علیرضا کاکاوند در گفت و گو با رسانه‌ها، با بیان اینکه کل خسارات سیل به زیرساخت‌های شبکه آب و فاضلاب روستایی استان در سیل اخیر ۲۶۲ میلیارد تومان بوده، اظهار کرد: برای جبران خسارت فقط ۲۰ میلیارد مصوب شده که از این میزان ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن هم به صورت اوراق دو ساله پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از سیل که خسارات زیادی به واحدهای مسکونی برخی مناطق استان وارد شد که در این راستا ۳۷ سایت مسکونی جدید روستایی طراحی شد، افزود: تمام این سایت‌ها آب‌رسانی شده و مشکلی در بحث تأمین آب ندارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، با اشاره به اینکه هزینه آب‌رسانی به این سایت‌ها را از محل منابع داخلی شرکت آبفار تأمین کردیم، خاطر نشان کرد: قرار بود سازمان برنامه و بودجه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ما بدهد که هنوز یک ریال پرداخت نشده است.

کاکاوند در خصوص سایت‌های شهرستان چگنی، گفت: ۶ سایت در این شهرستان قرار دارد که مشکلی در تأمین آب ندارند، برخی قطعی آب‌ها مربوط به شکستگی لوله‌ها است که در اسرع وقت ترمیم می‌شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان