شما اینجا هستید

اخبار » پخش زنده مسابقات بین المللی کشتی در شش سینمای خراسان شمالی

بجنورد – سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از پخش زنده ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان در شش سینمای استان خبرداد.

به گزارش انتهاج، ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی در سالن وزرشی شهرستان بجنورد برگزار می شود که این رویداد مهم ورزشی به صورت زنده از سینماهای سراسر استان هم پخش خواهد شد.

وی، اظهار کرد: این اقدام را در راستای دسترسی راحت تر همه هم استانی های عزیز در سینماها انجام می شود تا علاقمندان بتوانند از این رویداد فرهنگی و ورزشی به شکل ویژه ای بهره برداری کنند .

حیدری، خاطر نشان کرد: رقابت های جام باشگاه های کشتی جهان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در سینماهای استان به صورت زنده پخش می شود و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط این رویداد ورزشی به سینماهای استان مراجعه کنند.

وی، ادامه داد: سینماهای گلشن، عمیق و داریوش بجنورد، سینما نسیم اسفراین، سینما غدیر شیروان و سینما اندیشه مانه و سملقان میزبان ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان می شوند.

حیدری، همچنین از آماده سازی سالن های آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد و دانشگاه علمی و کاربردی برای پخش زنده مسابقات کشتی خبرداد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان