شما اینجا هستید

اخبار » جان باختن ۲۵۴ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در کردستان

سنندج – رئیس پلیس راه های استان کردستان از جان باختن ۲۵۴ نفر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بر اثر تصادفات برون شهری در محورهای مواصلاتی این استان خبرداد.

به گزارش انتهاج،  سرهنگ عیسی گوهری با اعلام این خبر با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت این استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل طی هشت ماه گذشته، گفت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال ۲۱۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که به نسبت ۲۵۴ نفر مدت مشابه سال قبل از ۱۵ درصد کاهش برخوردار است.

وی افزود: استان کردستان در نیمه نخست امسال از لحاظ تعداد فوتی‌های تصادفات رتبه اول کشور را داشت اما از ابتدای پاییز این آمار روند کاهشی به خود گرفت و هم اکنون در رتبه سوم کشور قرار دارد.

سرهنگ گوهری یادآور شد: بیشترین دلایل تصادفات این استان عدم توانایی در کنترل، عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ بوده و حادثه خیزترین محور نیز مسیر کامیاران – سنندج است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی به جد پیگیر اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های استان است و بهسازی کمربندی بهشت محمدی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان